söndag söndag...

Skön söndag...ingen stress..bara lugn och ro. Har inte gjort något nyttigt alls idag och det är jätteskönt =)



Jag saknar att Michael Jackson inte gör nya låtar mer...=( Tycker det är så tråkigt att han har försvunnit från rampljuset. Och att han har blivit lite skum. För det har han. Jag är ett otroligt stort Michael Jackson-fan och jag kommer aldrig någonsin tröttna på hans gamla låtar. Avgudar verkligen hans musik och allt han har åstadkommit. Tycker att han är en så otroligt begåvad talang och han förtjänar verkligen titeln king of pop! Hans musik är så speciell och det kommer aldrig någonsin finnas någon annan som ligger i hans klass. En av mina drömmar är att få gå på en koncert med honom. Men tyvärr så kommer det nog inte hända och även om han nu skulle få för sig att göra någon mer turné (vilket jag verkligen inte tror) så kommer det aldrig vara samma sak som för tio år sedan... Jag hade verkligen velat se turnén han gjorde med sin dangerous skiva.
Jag är alltså en av dom personerna som hade stått längst fram och skrikit och haft mig haha :D 1997 var han i göteborg i ullevi och gjorde en koncert. Jag hade så gärna velat spola tillbaka tiden och gått på den. Problemet är bara att jag var för liten då och mamma lät mig inte gå dit. Har full förståelse för det idag faktiskt. Kaoset som finns på hans koncerter är inte att leka med...
Det närmsta jag har varit honom är för rätt många år sedan när han var i Ungern i Budapest. Han bodde på ett jättefint hotell och han tittade ut genom fönstret och vinkade till alla fans som stod nedanför. Han kastade ut en av sina hattar och jag var såååååååå nära på att fånga den, men jag var rätt liten då så några andra tjejer hann slita åt sig den mitt framför näsan på mig. Hade jag fått den så hade den varit upphängd och inramad på min vägg idag =)

 

Kommentarer
Postat av: alida

okej fint fint logga in på msn så pratar vi vids där :)

2008-11-23 @ 16:02:34
URL: http://aliida.blogg.se/
Postat av: marcus

Micheal Jacksson har verkligen gjort bra musik det håller jag med om. :)



Och vad trevligt med en söndag utan stress. Det måste vara superskönt. :)

2008-11-23 @ 16:25:48
URL: http://mktbra.blogg.se/
Postat av: Derya

Oj vad nostalgiskt. Nu blev jag också ledsen,

2008-11-23 @ 17:28:45
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: MiSCHA <---

hihi:) Nara trevliga planer for veckan nu da?

2008-11-23 @ 20:39:10
URL: http://myfieldsofgold.blogg.se/
Postat av: Emelie

sv: Ja jättesnäll :D

2008-11-23 @ 22:02:14
URL: http://sweeetdreeeams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0