Tingeling

Fyyy vad jag var trött imorse när klockan ringde..MÅSTE verkligen lägga mig tiiidigt ikväll. Tänkte om en timme max faktiskt. Finns ändå inget roligt att göra uppe nu..inget kul på tv ens =/  Och så har jag min hemska heldag imorn, så måste orka med hela dagen så jag inte somnar på jobbet..9.30-19.45. suck.

Igårkväll såg jag filmen Tingeling! Den va sååå söt! :) Gillar man tecknade filmer så rekommenderar jag verkligen denna gulliga film!

    
      

Idag har jag inte gjort särskilt mycket..va o hämtade lite mat som min snälla mamma har lagat till mig, så nu har jag mat hur länge som helst! :) Sen kom jag hem och åt upp det sista av köttgrytan som fanns kvar (hämtade det på PLAKA i lördes) o satte mig i soffan och zappade lite på tvn. Och nu befinner jag mig här i bloggvärlden :) Fast ska faktiskt ta mig ur den nu och borsta tänderna o plocka ihop mina grejer som behövs inför imorn och sen ska jag läsa lite innan jag somnar!

Natti <3

Kommentarer
Postat av: evelina

Jobbar också på NY vet hur det är :)

2008-11-10 @ 23:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0