twilight

Ja då var denna måndagen också slut snart då. Precis ätit spaghetti carbonara, fast med fusili istället för spaghetti! Mycket godare. Tänkte att jag skulle passa på att laga mat till imorgon så jag har någon mat med mig till jobb. Hade planerat potatismos med hamburgare. Snabbt och enkelt! Men när potatisen väl var färdigkokt, så var där bara ett litet problem....fanns ingen mjölk hemma =( Glömde köpa mjölk så nu vet jag inte vad jag ska göra med min kokta potatis. STÖRIGT.

Igår var jag alltså på bio med Gabriella efter vår middag. Hon ville absolut se Twilight, en vampyrfilm, som jag var väääldigt skeptisk till. Jag tycker inte om vampyrfilmer alls. Men jag gav mig tillslut eftersom jag ändå hade en fribiljett, så tänkte jag att jag kan väl ge den en chans eftersom jag bara hört bra om filmen, det är ju ändå gratis. Väl framme vid kassan säger kassakillen "95:- tack" och jag ger honom min fribiljett...TRODDE JAG. Ja då hade jag istället gett ett presentkort på ROCKS...Jag hade alltså tagit med mig fel presentkort. Irriterande. Så det var bara att plocka fram hundringen och betala. Jag var lagom glad då.
MEN gladare var jag när vi väl satt i biosalongen med filmen igång. Den var ju sååå bra!  Så det var minsann värt vartenda öre :D


Kommentarer
Postat av: amanda

Jaha okej! :) Men jag vill faktiskt se twilight, ;)

2008-11-24 @ 20:43:12
URL: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av: SANAZ

jahaa e dom därifrån? :) Hehe dom va nämligen här också när filmen gick på bio.

2008-11-24 @ 22:29:43
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: SANAZ

Simpson soffan, du skrev att de var från ungern :)

2008-11-25 @ 21:52:56
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0