mumsigt värre

Lååååååång dag :) Lång och dryg var dagen på jobb, men överlevde. Fast knappt när det gäller mina fötter... Ett par minuter efter jag hade satt mig på tåget påväg hem kände jag hur ont jag hade i fötterna.. det verkligen bultade i fötterna..aj aj.. Kunde knappt gå när jag va framme i malmö och skulle gå av tåget för att ta mig till bussen =/

Har haft en jättetrevlig kväll sen faktiskt. Va me några kompisar från jobb och såg film! Filmen vi såg heter Norbit och var hysteriskt rolig :D Eddie Murphy är med och han är en riktigt duktig skådespelare! Här spelar han tre roller och han är lika enastående i alla tre rollerna! Otroligt.



Vi hade lite knytkalas med massa godsaker till filmen också hehe Är fortfarande så mätt så jag knappt kan andas =/ Det blev ett helt bord fullt med gottis.. två olika sorters chips, ostbågar, glass, dipp, grönsaker (!), chokladkaka och toblerone.. Inte så speciellt nyttigt för mitt nya hälsosamma liv direkt känner jag. Men man måste ibland ju . Ellerhur!? :)

Aja nu ska jag krypa ner i sängen för är väldigt trött efter att ha varit igång sen kl 06.15 imorse...Imorgon är jag ledig så då blir det sovmorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0