Body Jam

Jag kom hem för en liten stund sedan och eftersom jag är en nattuggla så känner jag att jag har fullt med energi nu! Känner inte alls för att gå och lägga mig och sova. Så lat och seg som jag var imorse, innan jag fick tummarna loss och gav mig iväg på mina ärenden, så mycket energi känner jag att jag har nu!!
nu tänkte jag börja med att dammsuga och sen ska jag faktiskt köra ett träningspass med min Les Mills -Body Jam-skiva. Det är så himla kul =) Så blir jag kanske trött sen och kan gå och lägga mig istället för att bara sitta uppe och glo mitt i natten hehe





Kommentarer
Postat av: robin hood

Vilken härlig blogg!

btw. skulle du vilja ha en sprillans ny design att pryda din härliga blogg med? Varför inte kolla in min blogg och anmäla sig till utlottningen av 1 proffsigt gjord design?

Ha det bra! :]

2009-10-08 @ 11:46:14
URL: http://matildasoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0