helgens schema

Tänkte dela med mig av mitt underbara schema för helgen. Nu ska jag alltså snart iväg och jobba. Ikväll är det kulturnatt i köpenhamn, vilket betyder att alla butiker har öppet längre än vanligt. Såååå då ska vi ha öppet till 21-21.30 (vi stänger 19.00 i vanliga fall). Jippi. Det betyder att jag är hemma runt 22-23 tiden ikväll.
Då ska jag hem om en snabbis och sen springa iväg snabbt som tusan till Natasas 25-års fest och hinna med att vara lite social där. Sedan blir det hem igen och i säng.
Klockan 08.00 lördag morgon ringer nämligen mitt alarm. Upp och jobba igen. GAAHH. Är hemma igen vid 19.30 på lördag kväll efter jobb. DÅ SKA JAG SOVA!!
Söndag: LEDIG :D (sova :P)
Och så får jag tacka gudarna att jag fick ändra mitt schema på lördag. Hade behövt gå upp 05.30 annars. Det hade ju varit spännande. Jag = Zombie
I vilket fall som helst lär det ju bli rätt spännande ändå, kommer ju vara lagom trött ikväll, imorgon bitti och på kvällen.
jaja så är det ibland :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0