The sun is shining

Godmiddag mina kära läsare. Eller ja, för mig är det godmorgon! Vaknade för knappt en timme sedan. Så himla skönt att äntligen få sova ut. Och ändå fick jag tvinga mig själv upp ur sängen hehe Vaknade tiiidigt imorse av att det regnade ute och tänkte, inte nu igen. Inte denna gången också när jag äntligen har ledigt en dag. Men jag somnade om och nästa gång jag öppnade ögonen så var det minsann skinande sol ute :) 

Och på tal om skinande sol så har jag så mycket tankar i huvudet om människorna som ska föreställa sig vara ens vänner, men som man bara i princip får ett knivhugg i ryggen av. Förstår inte folk som fungerar på det sättet. Betyder inte vänskap någonting för människor idag längre eller vad är det som gör att folk tror att dom kan bete sig hur som helst mot sina vänner? Jag kan verkligen inte förstå det. Jag anser att ens familj och vänner är det absolut viktigaste. För har man inte dom så har man inget. Men folk verkar ju tydligen inte hålla med. Att man bara kan kasta iväg en vänskap utan att röra en min kan jag inte förstå.

Nu ska jag äta en stor och god frukost samtidigt som jag ska se Anna Anka i Hollywoodfruarna. Hon kanske har några kloka ord att säga.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv.åhå. Häre äre snöstorm faktist! :P hehee.. Ta vara på solen ;)

2009-10-07 @ 13:06:21
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: En gammal vän!

Hejhej Sandra! Ville bara komentera din fina text. Tror visst att vänskap betyder mycket för många. Men det är inte många som tycker det är rätt att bara en ska ta på sig allt. Du vet mycket väl vad jag snackar om. Tyckte vår vänskap verkligen var super fin. Och kan ärligt med handen på hjärtat säga att jag saknar dej otroligt mycket. Men tycker ändå inte att jag ska behöva ta på mig allt som hände när vi blev ovänner. Jag har kanske inte visat en min för dig. För att det inte kändes lönt. Otroligt svårt att snacka med dej för enligt dig har du inte gjort något fel och då är det svårt att kunna lösa detta! Aja nu har jag iaf sagt det! //Sanna

2009-10-12 @ 12:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0