VARNING: bittert inlägg

FAN VILKET PISSVÄDER!!! Blir på så jävla dåligt humör av att vakna till detta jävla höstväder. Detta är min ENDA lediga dag på hela veckan och jag har tusen grejer som jag måste göra i regnet. Självklart måste det av alla veckans dagar ösa ner exakt just precis IDAG. När annars liksom.
Och nu kommer dessutom mitt fina plattångade hår förstöras totalt också. Jag vaknade upp med PERFEKT hår för en gångs skull. Men nu kan jag ju lika gärna sätta upp det i en boll på huvudet. Det kommer ju ändå bli förstört i vattnet därute. BLÄ.
Och inget paraply har jag heller. Har glömt båda på jobb. Smart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

if it makes you happier, my umbrella broke on my road back from work because of this STUPID wind !

it's like a stupid winter :( I hate denmark !

2009-10-03 @ 19:59:30
Postat av: Poli

ohh and I think my comment didnt come to you :(

so if it makes you happier my umbrella broke on my road back from ny because of this stupid wind !

and its like a winter hell !

i hate denmark...

2009-10-03 @ 20:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0