super-söndag!

Så tråkig som min lördag var, så rolig blev söndagen :) Helt oplanerad dag har det varit, men riktigt mysig! Dagen började med att Elin kom över med frukost till oss och sen satt vi här efter frukosten mätta och belåtna och undrade vad vi skulle göra med resten av dagen... Sen fick Elin den brillianta idén att vi skulle köra till Helsingborg! OCH då varför inte åka över till Helsingör också på samma gång. Sagt och gjort! =) Vi körde iväg till Helsingborg och tog sedan färjan över till Helsingör! Allting var ju stängt där tyvärr eftersom Danmark inte har öppet på söndagar, men lika mysigt var det för det. Vi gick runt i alla fina små gator som dom har där och fönstershoppade. Sen åkte vi tillbaka till Helsingborg efter att vi hade fönstershoppat färdigt. Vi körde runt en sväng för att sedan ta oss hem till tvn för att titta på våra kära hollywoodfruar :D Snacka om spontan dag va :)

En av dom mysiga små gatorna i Helsingör. Och Elin som kom med på ett litet hörn också hehe


Och här har vi en del av Helsingborg! Fin bild trots att jag tog bilden genom bilrutan!


Och nu ska jag slänga mig i sängen och läsa min bok! Gonatt <3

Kommentarer
Postat av: charlotta

sv: Varsågod, och tack för frågan :D

2010-03-22 @ 09:58:32
URL: http://charlotta.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0