vår?

Åhhh jag har sååååå tråkigt!! Hade sett fram emot denna dagen för att jag trodde jag skulle kunna njuta av det fina vårvädret som varit hela veckan, men nej då. När dagen väl är här vaknar man upp till världens skitväder. Jag ser knappt fem meter för all dimma och regn utanför fönstret. Så alla dagens planer sprack ganska snabbt och jag har bara segat i soffan idag.
Nu börjar jag dessutom bli hungrig och jag är så sugen på en gyros, men jag vill verkligen inte ge mig ut i detta väder för att få tag på en himla gyros. SUUCK.
Några tips på vad man gör en sån här tråkig dag?

Kommentarer
Postat av: alex

skippa våren och ge oss sommar!

2010-03-20 @ 18:54:00
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/
Postat av: charlotta

Man kan se på tv, gå ut en promenad eller titta på någon affärs hemsida kanske :)



fråga ngt i min frågestund, snälla? :)

2010-03-20 @ 21:43:18
URL: http://charlotta.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0