härliga söndag

Sitter och tittar på "Jakten på Julia" nu medans jag tvättar och dom är ju så himla duktiga! Jag älskar musikaler, tycker det är så härligt med musikaler =)

Igår var en riktigt rolig kväll!! Längesen jag hade så roligt måste jag säga! Tyvärr har jag inga bilder att visa eftersom min mobilkamera är den sämsta i världen. Så jag har tyvärr slutat ta bilder...

Vi var iallfall först ute och åt på Mando och sen gick vi till Fridays och drack lite vin, sen blev det centiliter&gram en liten stund och så avslutade vi kvällen på Harrys där dom hade sjukt bra musik! Mycket ovanligt måste jag säga, typ 95% av musiken var riktigt bra under kvällen! Härligt! Idag har jag träningsvärk lite här och var...undrar om det är för att jag tränade igår eller för att jag dansade halva natten hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0