stockholmo

Förra helgen var jag i stockholm från tors-sön! Heeelt underbart var det! =)) Fast shoppade knappt någonting där faktiskt..mycket konstigt. Blev bara en klänning, en bikini, en söt tröja och ett nagellack! Trodde jag skulle göra av med hela månadslönen på bara kläder haha Men vi fikade massa och åt god mat istället ;)
Vi hade riktigt tur med vädret också, strålande sol :) 
Det var riktigt skönt att bara koppla av lite och komma bort från vardagslivet och alla måsten.. Och jag gillar stockholm riktigt mycket faktiskt, hade inte tvekat att flytta dit om min familj och mina vänner hade följt med hehe

Hotellrummet, det var jättefint, afrikansk-inspirerat. Älskar afrikanskt!


Badrummet, fint va =)


Sen hade vi bastu och spa också på samma våning ;)

Och så jag innan utgång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0