Mys i REGNET och pinsamma händelser i matkön!

Ja då va man äntligen ledig idag och hoppades på fika o massa sol som det ju varit dom senaste dagarna :) Gick upp kl 9 och det va strålande sol ute så jag tog på mig sommarjacka, kjol, solglasögon och allt det där somriga!  Halvvägs till frukostfikan me caroline försvinner solen...typiskt men blev god och mysig frukost på pronto, lite kyligt men mysigt! Aldrig sett Lilla torg från den sidan..väldigt lugnt och tyst va där! Skönt faktiskt :)

Det blir iaf mer o mer grått på himlen och såklart börjar det regna..ösregna!! Så där stod jag i mina solglasögon, sommarjacka och mitt plattade hår.. Så det va den lediga dan det.
Nerregnade Julia och jag tröstade oss senare me en bakpotatis och ett glas vin på ölcafeét hehe =)



Sen bestämde vi oss för att gå in på Lidl o handla lite gottis och vi är med om världens pinsammaste sak!
Jag och Julia stod och snackade i matkön på ungerska:

Jag:
Shit vilken snygg kille (jag såg en skitsnygg kille som stod bakom mig i kön och va tvungen att avbryta Julia och berätta detta, blev nämligen lite distraherad...)

Julia:
haha hans tjej står precis där och du kommer få en smäll snart :P

Jag:
Han tittade skitmycket på mig, så jag tittade tibax bara, det e väl inte förbjudet att titta lite

Julia:
Dom har ju barn och allt oxå (tjejen tar sitt paket med blöjor och vänder sig om och är höggravid dessutom...)

Jag:
jaja men hon är ändå skitful (jag tyckte inte hon såg särskilt bra ut, det var inte för jag va avundsjuk eller så)

Plötsligt vänder sig den här skitsnygga varelsen om med det största smajlet och säger då PÅ UNGERSKA :
Är du säker på att jag tittade så mycket på dig?!?

Vi ville bara dö på plats. Hur stora är oddsen att just den här människan är ungersk och har hört ALLT vi sagt om dom????????

PINSAMT!!!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jaa, det kan vara lite trixigt att få den persolig ibland. Man vill ju helst ha något eget och annorlunda!

2008-04-17 @ 20:44:34
URL: http://thjossan.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

2008-04-23 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0