Jobbesöndag

Jag har haft en helt okej söndag fastän jag har jobbat faktiskt :) Har inte gjort så mycket idag hehe Dagen gick dessutom väldigt snabbt så jag är nöjd :) Känns inte som söndag alls däremot...Känner mig helt förvirrad med dagarna nu!

Såg precis Erik & Mackan. Dom är fan inte normala, men ganska roliga hehe Den dära fettsugningen var inte så trevlig att titta på, men gud vilket bra resultat det blev sen då! Hade kanske varit något för mig :P Och på tal om fett så har jag gått på min diet i en vecka imorgon! Det har gått hyfsat bra faktiskt! Fram till igår var jag jätteduktigt. Men när jag kom till jobbet igår så hade dom dukat upp med värsta gottisbordet... Där fanns kanel-gifflar, godis i stora lass, pepparkakor, choklad, bullar, läsk osv.
Dvs ALLT som är förbjudet i min kost....blev ju inte speciellt glad.. jag lyckades hålla mig ända till lunchen, men sen gick det inte längre. All choklad bara låg där och stirrade på mig, så jag var tvungen att ta några bitar.
Imorgon ska jag börja power-walka också tänkte jag. Det händer tyvärr ingenting med min vikt, så det känns som jag måste göra någonting åt det nu..efter lite peppning och övertalning från en arbetskompis så har jag bestämt mig! Imorgon börjar jag! Hoppas bara jag är lika bestämd imorgon som idag...

Nu ska jag hoppa in i duschen och värma mig. Här är svinkallt hemma =(

Kommentarer
Postat av: Therese

Du behöver väll inte hålla igen,ser ut att ha kanonfin kropp.

2008-12-08 @ 12:53:25
URL: http://mammatezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0