Julmys

Fy fan vad ordspråket "vill man bli fin, får man lida pin" stämmer bra! Det gjorde skitont denna gången också på laserbehandlingen...=( ja ja bara fyra gånger kvar nu hehe man får väl vara positiv.

Kom hem för en väldigt liten stund sedan, men har redan hunnit dammsuga och diska! Julia kommer om en stund och vi ska ha massa julmys hela kvällen =) Min belöning för dagens smärta (som jag skrev igår) är alltså massa gottis hehe :D Ikväll struntar jag stort i min diet och vi ska äta massa gott! Choklad, lussekatter, pepparkakor och dricka glögg! Julia har dessutom bakat lussebullarna så dom är säkert jättegoda! :o)

Var i stan efter min behandling och shoppade lite tråkiga grejer som alltid behövs...Hittade tyvärr inte allt jag skulle ha men blev lite grann iaf. Och så köpte jag ett jättefint läppglans från h&m faktiskt! :) Lägger upp bilder lite senare!

Jag är såååå hungrig nu, har bara ätit tre knäckebröd imorse, så ska få tag på Julie nu o se var hon tar vägen! Skrivs senare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0