kvällsmat

Fick ingen soppa innan...hade lite kvar i kastrullen, så tänkte jag skulle värma den där i. När jag tyckte det var klart o hade hällt upp min soppa i en skål så såg jag att jag hade råkat bränna vid det i botten. Så hela soppan smakade ju såklart bränt! Det var ju bara att hälla ut allt. Irriterande...

Jaja jag löste det på annat vis. Skalade lite morötter och gjorde en jättegod dipp till istället :D Mums. Gräddfil, pyttelite majonäs, salt, citronpeppar och gräslök. Blev jättegott! Har för övrigt citronpeppar i allt nuförtiden hehe Nyupptäckt krydda hos mig och den är så himla god :)

Tänkte jag skulle lägga mig i tid för jag har varit jättetrött hela dagen...men jag kom inte så långt ifrån soffan efter hell's kitchen...

Men nu ska jag iallafall gå och borsta tänderna och sen lägga mig! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Derya

:) gomorron!!

2008-12-05 @ 07:04:20
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: Sanna

Skit vad drygt haha .. men den kryddan är jätte god. Bara måste handla hem den nu! ses på lördag på julshoppingen:) Pussss

2008-12-07 @ 20:39:14
URL: http://sweetlove87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0