lång dag, kort inlägg

Orkar tyvärr inte skriva så mycket ikväll..är sååå trött. Min dag på jobbet var väldigt sådär. Fick vara helt ensam hela dagen och sen mot kvällen började min yrsel komma tillbaka igen. Höll ut i en och en halv timme sen gick det inte mer så jag åkte hem. Så blev därmed ingen power-walk hem heller =( Jäkla huvud som ska krångla så med mig...

Nu ska jag strax lägga mig och sova och imorgon är jag ledig, men inte kan jag sova ut för det inte. Det blir en riktigt plågsam morgon. Jag ska nämligen på hårlaser-behandlingen igen. Fy för smärta alltså. Känner inte riktigt för att gå dit men får väl bita ihop och stå ut. Kommer få en superbelöning sen iallafall ;) Berättar mer om det imorgon :D


Såhär såg jag ut när jag sprang omkring på jobb idag :)


Nu; sova-tajm! Nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0