lördag och leeeeediiiiig

Underbart att det är helg nu och att jag till och med är ledig!! I onsdags så hade vi jätteroligt, jag o Julia. Vi proppade i oss sjukt mycket onyttigheter och sen kunde vi knappt andas hehe Hann inte skriva mer då på kvällen för vi hade sova över kväll denna gången också =)


Gottis :) Och innan detta hade vi ätit på mc donalds eftersom vi båda var vrålhungriga och sen tog vi dessutom en förrätt där redan i form av en chocolate dream hehe


Igår hände det inte speciellt mycket. Efter jobbet gick jag runt lite på ströget och shoppade lite inne på Gina tricot.. Visar bilder senare! Sedan var jag duktig och gick nästan hela vägen hem från centralen! :) (centralen i malmö då ja :P) Sen hade jag myskväll och bäddade ner mig i soffan sen och tittade på idol! Jag är väldigt glad att Kevin vann!! Tyvärr har Alice inte så mycket karaktär på scenen, så det är nästan lite tråkigt att titta på henne när hon sjunger...men vinnarlåten gjorde hon faktiskt riktigt bra.

Och nu har jag nästan precis vaknat, så ska strax äta frukost, sen tänkte jag bege mig till stan och försöka handla lite fina julklappar :)

Detta köpte jag i onsdags förresten som jag skulle visa =)


Superlimmade mina stövlar och det funkade huur bra som helst =)) men hudkrämen var ingen höjdare tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0