Natti natt

Tänkte bara titta in en snabbis och säga gonatt. Jag har varit jätteduktig och lagat massa mat ikväll :) Den här dieten är inte helt fel faktiskt. Gjorde köttfärssås med vispgrädde och creme fraiche och jäklar vad gott det blev =D Kokade blomkål och broccoli till och som potatisersättning mixade jag lite kokt blomkål med vispgrädde. Så nu har jag världens godaste matlåda till jobb imorn =) Man kan faktiskt fixa ihop väldigt god mat utan potatis, ris och pasta, problemet är bara att det kräver en himla massa planering...sådant som jag inte riktigt har tid med då. Menmen det har ju löst sig hittills iaf :)

Har hunnit med att måla mina naglar också! =) *nöjd*

Förresten den där mascaran jag köpte häromdagen..Lóreal´s volume collagen, den var inte speciellt bra faktiskt. Den ger noll volym enligt mig...och det var ju volyyyym jag ville ha! Den separerar rätt bra, men that´s it. Så nästa gång blir det den dära gula Maybelline mascaran som jag egentligen ville ha från första början!


Var finns volymen?!?

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0