Nyårsafton

Jaha då var det sista dagen på detta året då... Tänkte att jag ju då måste lägga in några ord här. Önskar alla ett gott nytt år och även mig själv. Önskar att 2009 blir bättre än 2008 med många förändringar till det bättre. Något nyårslöfte vet jag inte om det blir, så svårt att hålla dom ändå...det har väl gått hyfsat med mina förra nyårslöften, men känns rätt meningslöst med sånt faktiskt enligt min åsikt. Vill man ändra något eller göra något annorlunda kan man väl göra det ändå, man måste väl inte ha ett nyårslöfte bara för det..

Vet inte om jag ska fortsätta med min blogg eller inte....har varit i valet o kvalet länge nu. Saknar att skriva, tycker om att skriva och uttrycka mig i text. Men samtidigt vill jag inte att alla ska veta allt om mitt liv när jag inte vet något om andras... Så får väl se hur jag gör..det kommer säkert dyka upp ett inlägg lite då och då även om jag beslutar mig för att inte blogga dagligen.

Ikväll blir det iallafall nyårsfirande med middag/fest och sen blir det utgång! Får väl se vart man hamnar!

Gott Nytt År till alla mina nära och kära!




Förresten så hatar jag raketer och är livrädd för dom, önskar sååååå att folk kunde sluta smälla dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0