soooockeeer

Blir bara en snabbis nu. Har varit fullt upptagen med att laga mat, äta, prata i telefon, söka jobb och titta på tv sedan jag kom hem. Så har hunnit med rätt mycket ändå märkte jag :)

Idag blev det ingen riktig power-walk för min arbetskompis är sjuk och jag vill inte gå ut o gå själv i mörkret...men jag var ändå duktig och gick hem från jobbet idag. Mini power-walk blev det. Och jag ska göra likadant imorgon! Imorgon slutar jag sent så hade ändå inte hunit gå ut och powerwalka ordentligt så det blir perfa att gå hem istället :)

Idag har jag råkat förstöra min diet litegrann däremot. Det började med att jag skulle vara duktig och köpa med mig en sallad till jobbet som lunch. MEN fick med mig världens godaste bulle till salladen... Det såg jag ju inte förrän jag var på jobbet och jag kunde bara inte motstå, så jag åt upp den. Det var ju kanske inte det värsta då. Men sen när jag var påväg hem så skulle jag gå inom Lidl och handla lite grejer som jag behöver. Jag var hur hungrig som helst och som alla vet ska man inte handla mat när man är så hungrig för då slinker det alltid ner onyttigheter i korgen...och så denna gången också... Så tryckte i mig choklad innan maten hann bli klar. Smart va. Aja det var riktigt gott iallafall och jag är arg över att det inte har hänt något alls med vikten på en vecka. Då får man lov att göra såhär hehe :P Åt en nyttig middag sen iallafall för att kompensera haha Kött med bearnesås, kokt broccoli, blomkål och lite keso o paprika. Yummie. Och på tal om mat så kom jag nyss på att allt fortfarande står framme i köket...suck.

Imorgon är det min hemska dryga dag som väntar på mig igen. 9.30 till 19.45. Nu ska jag gå och plocka undan i mitt kök och sen sova ett par timmar innan klockan ringer och försöker väcka mig :P Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0