Superhelg

Sjuuukt rolig kväll/natt blev det igår =)) Efter många om och men så hamnade vi på Etagé och det var väldigt längesen jag var där! Så det var jättekul. Klockan hann bli nästan halv sex på morgonen innan jag var hemma och sen var det o gå upp klockan 12 idag... Skulle på bio med lillasyster. Så det blev inte många timmars sömn för mig inte.
Vi såg "Vi hade iallafall tur med vädret igen". Den var inte så jätteunderhållande enligt mig. Så inget jag rekommenderar... Sedan gick vi till Pizza Hut och åt jättegod pizza! Inte mycket pizza man får för priserna dom har där måste jag säga, men det var jättegott iaf! 

 
                         
                                               6 sådana här bitar sammanlagt fick vi...

Efter pizzan lämnade jag syster hos mamma och hämtade lite mat därifrån också hehe Min snälla mamma hade lagat massa mat till mig nu igen :) Såååå snällt!! Så nu har jag mat till typ hela veckan. Det kunde inte kommit mer lägligt heller eftersom from nu så har jag bara en dag ledigt fram till julafton. Så har inte jättemycket tid över till att handla och laga mat. Så nu slipper jag bekymra mig om det ett tag framöver :)

Och nu är jag så himla trött så jag skulle kunna somna stående, så nu blir det faktiskt sängen för mig! Klockan ringer ju 06.30 imorn bitti igen...=/ Natti!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hur ska du fria jul ??!

Kram

2008-12-21 @ 16:26:33
URL: http://hannahsorbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0