Julmys & förvirringar

Åh vad jag älskar julen =) Det är sååå mysigt! Massa pyntade julgranar och julpynt överallt :) Det är nog det enda positiva med att det är mörkt varje gång jag slutar jobba...hehe Det är dessutom mycket mer julmys i kph än i malmö! Jag har själv inte hunnit julpynta än och det gillar jag inte alls, ska försöka göra det så snabbt som möjligt. Det är ju det mysigaste som finns när man sitter i soffan under ett täcke och ser alla mysiga ljus och ljusstakar tända hemma :)


Fint :)

Jag har blivit sjukt förvirrad på senaste tiden...inte bra. Igår kväll efter jag hade sett Mamma Mia så träffade jag Julia och vi åkte iväg till vårt vanliga pizzaställe, amanoss. Efter det så gick vi in på coop och handlade. Där inne låste jag in min påse (med massa lagad mat i som jag hade fått från mamma) i en förvaringsbox. Vi gick runt och handlade det vi skulle, betalde våra grejer och sprang iväg till bussen som vi trodde vi höll på att missa. När jag hade hoppat av bussen och skulle gå den sista biten hem, kände jag att något saknades......MIN PÅSE MED MAMMAS MAT!! Ja då var det ju bara till att gå tillbaka och ta första bästa buss som körde mig tillbaka till coop. Jag var ju inte glad kan jag säga. Klockan var redan mycket och det var det sista jag hade lust att göra..bussa runt på stan klockan halv tio på kvällen..
Ett annat exempel är i onsdags. Vi var och åt på Jensens och jag ställde min påse (med massa kläder jag hade shoppat på jobb samma dag) bredvid mig. När vi hade ätit upp och betalat så gick vi. Skulle träffa Malin efter det och jag hann en bra bit till vår träffpunkt innan jag kom på att jag såklart hade glömt min påse på Jensens... Som tur var så fanns den fortfarande kvar när jag kom tillbaka dit. FÖRVIRRAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0