upplevelse

Godmorgon :D Såå skönt det har varit att få sova ut! Trots att jag blev väckt av två sms hehe :P Fast klockan var ju inte sovatajm direkt så det gör inget =)

Igår var sååå roligt =) Var hemma halv fem imorse och deckade i min säng rätt snabbt efter att ha varit uppe nästan 24 timmar... Längesedan jag var ute och festade bland gamlingar haha alla var typ 35+, men sen vid tvåtiden kom det ganska många unga. Lite för unga till och med :P Det var väldigt blandat med åldrarna och väldigt mycket folk. Hade inte en aning om att så många är ute på en onsdag :)
"Gamla" människor som är fulla beter sig så pinsamt har jag märkt iallafall... Där var en dam som måste ha varit 45+ minst och hon var väldigt påverkad och gick runt och raggade på alla 20åriga killar hahaha Det var rätt så underhållande faktiskt hehe
Gårkvällen var verkligen en upplevelse iallafall :)

Idag är jag ledig och för en gång skull har jag inget planerat! Mycket skönt. Tror att jag kanske kan ha bokat tvättid idag, men är inte säker och jag har inte orkat gå ner och se efter heller...hehe

Nä nu ska jag gå och göra ingenting. Typ slänga mig i soffan och krypa in i en filt med någon bra film eller något liknande:)

Kommentarer
Postat av: AKP

Tack så jättemycket =))

2008-12-04 @ 15:20:22
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0