Jag är en latmask

Oj vad jag har varit lat idag...har inte ens gått ner till tvättstugan för att se efter om jag hade någon tvättid eller inte. Tänkte att jag skulle julpynta lite iallafall för det är det mysigaste jag vet att bara sitta här hemma bland allt juligt. MEN ICKE.  Latmasken här har inte gjort något vettigt på hela dagen förutom lagat soppa på tio minuter. Ansträngande va.
Försöker väl bara samla ihop lite krafter till mitt jobbmaraton...ska jobba ända fram till tisdag nu :( Har ingen som helst lust  till det.

Hell's kitchen börjar klockan 22 ikväll så det längtar jag efter lite grann. Vet däremot inte vad jag ska hitta på för något kul fram till dess..

Blev förresten ingen bra film innan. Hade mamma mia på datan och tänkte jag skulle se den. Men när jag satte igång filmen så var den tysk...Så det blev ju inte särskilt lyckat! Fick bli vänner som vanligt istället hehe

Nä nu ska jag gå och äta lite mer soppa =)

Kommentarer
Postat av: Derya

Hade skrivit i inlägget var skorna kom ifrån, men du måste ha missat det. Köpte dem från Wedins Skor på Gränby Centrum här i Uppsala.

2008-12-04 @ 21:58:58
URL: http://deery.blogg.se/
Postat av: jennifer,

det är skönt att vara en latmask ibland :)

2008-12-07 @ 19:33:49
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0