Buffé!

Gomorron! Vilket tråkigt väder, usch! Hatar verkligen regn...man vill bara vara hemma och ligga nerbäddad i sängen när det är sånt väder ute.

Igår hade vi iaf jättetrevligt. Julia kom på den genialiska idén att vi skulle äta buffé =)) Och det är ju sååå gott! Och jag var sååå hungrig så det blev perfa! Vi åt på ett turkiskt ställe som heter Sultan och dom har verkligen jättegod buffé och mat som inte är onyttig heller egentligen :)


Här syns bara halva buffén!


Och här har vi laddning nummer ett hehe

Det är ju lite farligt med buffé eftersom man äter alldeles för mycket mat..men gott var det!

Imorse hade jag ställt klockan på 9.30 för att jag ju skulle gå upp och sätta igång tvätten. Det var SÅ nära att det inte blev något av det. Snoozade till klockan tio och sista gången det ringde var min tanke att jag skulle stänga av klockan och sova vidare för det är ju ändå lördag! Men jag var på något sätt stark nog att gå upp ändå hehe Min tvättid var slut klockan tolv, så jag skulle gå ner och hämta upp min tvätt och gissa vad...jo det var fortfarande blött!!! =( Lät det vara kvar i torktumlaren och låste inte dörren...så jag hoppas att det är en vänlig själ som tvättar efter mig som inte slänger ut min fortfarande blöta tvätt...Så får gå ner igen om en halvtimme tänkte jag och se om det är torrt...så håll tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0