fortsättning...

Sådär nu e jag MÄTT och belåten! Mycket god och flottig pizza hehe. Den godaste och garanterat största pizzan i Malmö finns på amanoss vid värnhemstorget!

Här ska ni få se på flottig bakismat :D


hihi :)


Tillbaka till igår nu. Som sagt så hade vi jättetrevligt hemma hos Skanne och alla var jättesnälla. Jag och Julia hade egentligen bestämt oss för att gå till Hipp sen. Det var specialkväll igår med tema I love RnB OCH ja vi älskar ju rnb så dit ville vi! Men som sagt så hade vi så roligt allihopa så vi ville inte splittras sen. Och eftersom det var Skanne som fyllde år så fick han bestämma och alla följde med honom :) Så det blev alltså mazarin! Vi hade skoj där med, men d va inte så mycket folk där faktiskt. Men bra musik var det iaf :)

Men det hände en lite tråkig grej där inne... Trodde jag såg min vän som gick bort för några veckor sen precis när vi hade lämnat in våra jackor i garderoben...va precis påväg fram till honom när den här personen vänder sig om och det visar sig att det är hans bästa vän...en väldigt obehaglig känsla gick genom hela kroppen och fick en liten chock... kunde tyvärr inte riktigt sluta tänka på det här sen, men jag försökte ha roligt ändå.

Idag har jag bara slappat och ätit pizzan med Julia och missat min tvättid som jag hade mellan 16-20...drygt, så nu får jag vänta till torsdag med tvätten... Nä nu ska jag göra mig iordning för natten och sova strax. Är sååå trött nu känner jag och ska upp tidigt imorn bitti så behöver min sömn inatt.


                
          Girlsen :)                   tjejernas grattis hälsning :D   födelsedagsgrisen njuter ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0