free as a bird

Imorn är jag leeediiiiig =)) Ska bli så himla najs. Tvättar klockan 12 imorn och min plan är att sova fram tills dess :) Efter alla dessa tidiga morgnar måste jag ju få sova lite..

Sprang runt och letade efter den nya maybelline mascaran (den gula) idag och hittade den OCH en annan på åhlens city till slut. Har verkligen velat ha den från maybelline för har bara hört  bra om den. Den andra mascaran jag hittade var Lóréals nya mascara, Extra volume COLLAGEN. Den verkade vara jättebra för den har en dubbelt så stor borste som vanliga mascaraborstar..



Sååå nu vet jag alltså inte vilken av dom jag ska köpa....jobbigt =/

Nu ska jag se efterlyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0