Freeeeedag

Usch har inte bloggat något på nästan två hela dagar! Katastrof ju =P Jag har haft fullt upp med jobbet nu igen...gick upp alldeles för sent igår morse för att kunna hinna med något mer än att göra mig iordning och sedan springa ner till bussen (som vanligt) och kom inte hem förrän klockan var 9 på kvällen. Då hade jag mest panik över att gå och lägga mig så snabbt som möjligt eftersom klockan ringde 05.25 imorse! TIDIGT! Vi hade nämligen möte på jobbet klockan åtta imorse så det blev ännu tidigare än vanligt.. Och så har jag äntligen kommit hem nu och nu är det minsann ledig helg :D Happy happy =) Det ska jag minsann njuta ordentligt av :) Speciellt efter denna dagen på jobb...den var allt annat än rolig!

Tog för övrigt världens varmaste dusch igår  efter jobbet hehe vattnet var verkligen jättevarmt men det var såååå skönt. Ville bara bli där läääänge..

Ikväll blir det lite fika eller pub eller någonting liknande iallafall. Har inte ätit sedan klockan tolv så är ju lagom hungrig :P Så nu ska jag städa upp lite här (ligger massvis med kläder på golvet sedan jag har haft beslutsångest över vad jag ska ha på mig på morgnarna och sedan varit alldeles för försenad för att hinna plocka undan efter mig) sen ska jag  hoppa in i duschen och sen blir det beslutsångest över kläderna igen haha

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0