High school musical 3

Jag va och såg High school musical 3 med mamma och syster idag på nöjesteatern! Den va helt okej, men faktiskt inte riktigt prisvärd tycker jag. Alla skådespelarna va riktigt duktiga, men kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men något saknades i föreställningen. Men alla småttingar tyckte nog den va helt fantastisk iaf :) Kanske jag som är för gammal bara haha

Här är min söting till syster inne på teatern :)



Efteråt kom vi fram till att alla va jättehungriga så vi gick bort till burger king och åt gott där! Sen tyckte jag att jag skulle va duktig och promenera hem för att gå bort kalorierna från den goda, men onyttiga maten. Så det gjorde jag! Gick rätt så snabbt faktiskt! och kändes jätteskönt, så funderar nästan på att gå till centralen imorn bitti istället för att ta bussen. Synd bara det ska va så jäkla tidigt..måste ju gå upp ännuuu tidigare för det isåfall. Tror nog jag får tänka igenom min plan lite bättre faktiskt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0