Jag e duktig

Diskat, städat undan, dammsugat, duschat, sminkat mig OCH klätt på mig! Blixtens återkomst haha Hann tom dra plattången genom håret! Känner mig riktigt duktig och nöjd nu =D Så nu ska jag snart ta bussen till Lilla torg och möta upp Julia där och sen ska vi leta reda på något mysigt ställe att äta och umgås på!

Förresten så blev det ingen tvätt i onsdags :( Någon i huset envisades med att tvätta i all evighet. Så får bli imorgon, har ju tvättid till 12 iaf och det tar ju inte så lång tid att tvätta och torka påslakan...Så behöver inte gå upp klockan åtta redan, utan räcker med nio eller tio :)




Ett av plaggen jag köpte från jobb häromdagen som jag skulle visa :)

Och såhär ser jag ut nu!



Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag gillar inte heller sminket och har faktiskt inte köpt en enda produkt. men måste ha ett jobb och deras hudvårdsprodukter är kanon ! :)

2008-11-28 @ 20:50:48
URL: http://metrobloggen.se/starofusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0