jobb jobb o lite mer jobb

Dålig uppdatering idag oxå tyvärr...Mitt jobb tar över mitt liv emellanåt. Skulle bara jobba till kl 17 idag egentligen men planeringen på mitt jobb är inte den bästa så där fanns ingen personal efter kl 17 så jag stannade till stängning. Det blev alltså en heldag..9.30-19.45. Fick va på två avdelningar samtidigt, där det egentligen ska vara minst fyra personer! Bra organiserat va?! :D

Så kom hem för en liten stund sedan och har bara hunnit äta lite, betala en räkning o prata me mamma i telefon en snabbis. Och nu blir det sängen, för imorse va det INTE roligt att gå upp när klockan ringde 06.15 kan jag berätta. Jag va så trött så att jag kände mig sjuk nästan. Måste nog ha lite mer sömn till imorn känner jag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0