kvällsmat

Tänkte bara titta in en snabbis nu också..är jättetrött efter min långa dag och ska gå o lägga mig strax. Tidig morgon imorn igen.. Va hemma vid kl 21 ikväll. Så har inte hunnit göra mycket mer än att laga mat till imorn och äta en god sallad till kvällsmat. Till imorn blev det fullkornsbulgur med sallad :)



Min kvällssallad! Till andra halvan av salladen lägger jag till fullkornsbulgur så blir d en perfekt lunch till imorn, snabbt och lätt :)

Nu ska jag stänga av tvn OCH datan så jag kommer i säng snabbt! Gonatt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej på er! jag har en tävling där man kan vinna bl.a en mobil w580i, presentkort mm. vill du vara med och tävla? kolla in min blogg då, kram sara :) http://anonymdagbok.blogg.se

2008-11-19 @ 07:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0