läggdags snart

Överlevde jobbet som tur är :) men blir hemma imorn faktiskt för mådde INTE bra på jobbet.

Såg precis en jättebra film, eller jag missade början, men tyckte resten va jättebra iaf! Just like heaven hette den. Mycket bra, påminner om Ghost litegrann. Och Ghost är ju en av dom bästa filmerna som finns! =)  Zappade runt lite sen och hittade världens sämsta program...Hål i väggen. Fy för vad det är dåligt alltså!!

Ska gå o ta ut mina linser för dom är fruktansvärt irriterande i ögonen nu. Sen ska jag lägga mig i sängen och läsa lite. Hittade en bok i min bokhylla som jag inte läst än faktiskt, så blev jätteglad :) Boken heter Mamma sa att jag var sjuk och är skriven av Julie Gregory. Som vanligt är det en självbiografi och den har lite liknelser med boken jag precis läst ut faktiskt. Har inte kommit så långt i den än, men den verkar vara jättebra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0