Ledig dag

Idag har jag haft massor inplanerat på min lediga dag! Typiskt! Så är det alltid när jag väl är ledig. Men så e det ju tyvärr när man råkar ha ett jobb i köpenhamn där man jobbar ihjäl sig =P
Råkade sova lite för länge imorse och gick inte upp förrän klockan var 12.15..Då va det in i duschen och tvätta håret o sen föna håret och göra mig iordning, kasta i mig lite frukost och sen iväg till stan och fixa lite ärenden som gällde! Hann med lite shopping också hehe Shopping utan pengar! Det är rätt intressant haha Köpte ett par svarta tajta byxor från Vero Moda, en stickad kofta och en bolero eller vad man ska kalla det för..Tänkte lägga upp lite bilder imorn :) Men koftan åker nog tillbaka faktiskt. Satt inte så fint på...Tyckte den var finare i butiken =/

Vid halv fyra mötte jag upp Julia på Mobilia och där sprang vi runt hur länge som helst för att hitta present till Skanne som fyller år idag och har födelsedagsfest på lördag! Efter många om och men hittade vi den perfekta presenten :D Tänker dock inte skriva det här nu hehe =P

Efter presentinhandlandet åkte vi hem till Julia och åt lite och snackade lite skit. Tittade på massa gamla bilder också...Chocken om hur man såg ut då sitter fortfarande i haha Hemskt! Men det va rätt skoj :)

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och imorn blir det sovmorgon, börjar inte förrän tolv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0