Middag & bio

Vilken superavslutning på söndagen och veckan :D Kom precis hem från äta ute middag och bio! Så nu blir det bara en snabbis här inne innan jag kastar mig i sängen. Klockan ringer 06.30 imorn bitti =/

Träffade Gabriella i stan och försökte klura ut var vi skulle äta någonstans. Tillslut hamnade vi på mando. Servicen var jättebra och maten var sååååå god! Bara se här :)



Tror dom har världens största lökringar :D

Man blir så glad när servicen är bra, eftersom den nuförtiden är väldigt dålig överallt. Servitörerna är ofta sura, otrevliga och ser ut som att dom helst skulle vilja skicka ut en igen. MEN här va dom supertrevliga, fastän vi till och med klyddade massa och gjorde egna menyer haha

Sen fick Gabriella för sig att vi skulle gå på bio! :) Det var en kvart kvar innan filmen satte igång och vi satt fortfarande kvar på mando. Så vi fick väldigt bråttom därifrån och gick nästan utan att betala. Tur Gabriella hade huvudet med sig och påminde mig om att vi skulle betala också...hade varit lagom pinsamt annars. Vi hann till filmen sen också men berättar mer om det imorgon! Säger bara så mycket som att den var JÄTTEBRA! ;)
Natti natt.

Kommentarer
Postat av: alida

jorå det gick väll bra om du loggar in på msn så kan jag sicka den ! pussar

2008-11-24 @ 14:43:08
URL: http://aliida.blogg.se/
Postat av: amanda

tack! :) kollade bara runt lite! :)

2008-11-24 @ 20:09:54
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0