Min efterlängtade halsduk är hittad =)

Jag hittade världens mysigaste halsduk idag på min jakt! =)) OCH så hittade jag en jättefin kavaj också som jag inte kunde lämna kvar i butiken hehe men ingen mössa såklart..

Såhär ser mina inköp ut för idag :)



Kavaj från Vero Moda
Halsduk från Åhlens
Hårprodukt från Åhlens

Har nyss tvättat håret o sprayat i lite av min nya hårprodukt så får väl se ifall den håller vad den lovar :) Det står att om man har vågigt hår och sprayar i den här formulan så ska håret få fina lockar och massa volym! Så we´ll se snart när håret torkat!

Nä nu får jag fortsätta med mitt fixande och donande så jag blir klar innan lilla Julie dyker upp här! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0