Mysdag med lunch och ikea

Idag har jag varit såå flitig! Gick upp redan halv åtta och gjorde mig iordning och åkte iväg till jobbet i kph. Shoppade massa fina grejer :D Tänkte visa lite av det nu, resten får ni se imorn! Det blir så dålig bild när det är mörkt ute...

 
En jättesöt paljett-jacka, ett par snygga jeans som sitter skitsnyggt på och en genomskinlig tunika som passar superbra till jeansen =)

Blev tyvärr inga bra bilder på resten...måste skaffa mig en riktigt digitalkamera tror jag...

Halv ett var det lunch med Julia på Jensens! Yummie! Vi unnade oss efterrätt också och det var inte helt fel minsann! Jag valde att smaka deras nya juldessert, äppelkaka med glass och persikor & chokladsås. Det var helt okej men nästa gång ska jag nog ta våfflan=) Vi hade massa att prata om som vanligt och hade säkert kunnat sitta där och babbla tills stängingsdags utan problem hehe
15.10 skulle jag iaf träffa Malin och vi åkte iväg till ikea! Och så längesen jag var där då! Ville bara handla upp hela stället helst hehe förstår inte hur så mycket kan vara så billigt där! Köpte en jättefin stor skål för 25:-...två små lila jääättefina skålar för 9:- styck, presentpapper för 5:-, klädrulle för 9:-, ja, ni förstår! Tycker det är helt sjukt! Sen så fick jag mina påslakan jag ville ha också, köpte matchande örngott och lakan till också! Det är sååå sött och vill bara få det tvättat så jag kan sova i det :) Det var upptaget i tvättstugan nu när jag kom hem, men tänkte se om där blir ledigt efter åtta kanske och då ska jag passa på att tvätta dom. Sen när det är renbäddat och klart så ska ni få se på mysigt :D

Jag köpte ett nytt luktegott ljus som luktar rosor också. Den doftar helt underbart!


Kommentarer
Postat av: MiillaaN

Svar; aw, tack så mkt :)

2008-11-26 @ 20:32:56
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Anonym

S; Vist skulle det vara det =o)

Det är ju bara att hoppas!!

2008-11-26 @ 20:48:04
Postat av: Michaela

svaret var från mig!! glömde skriva de :P

2008-11-26 @ 20:50:01
URL: http://miba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0