Öl är äckligt

Guten Morgen. Igår hade jag en jättetrevlig kväll efter jobb! Orkade dock inte starta datan när jag kom hem så blev inget bloggande...gick hemifrån halv åtta och va inte hemma förrän 23.30 tror jag. Jobbade alltså till fem först, sen påväg till tåget tyckte jag och två från jobbet att vi skulle gå ut o äta något gott eftersom vi va jättehungriga. Och så blev det. Vi gick till La Empanada och där får man ju världens största portion mat på världens största tallrik. Sjukt mycket mat va det. Och det var jäättegott!! Åt seafood mix och valde en mumsig pirog till också, inte vet jag varför, för där va ju redan hur mycket mat som helst på den gigantiska tallriken, men antar att man inte riktigt tänker när man är vrålhungrig hehe Så där stoppade vi i oss alldeles för mycket mat och sen gick vi vidare till Lilla torg. Vi satte oss på Mello Yello och drack lite cider. Eller ja, jag drack cider och Sabina och Ahmad drack öl. Jag hatar ju öl.

                                                        
Lilla torg...Synd uteserveringarna är borta nu bara...


Idag e jag ledig så det känns alldeles underbart! Känns som att helgerna är alldeles för korta dock... Idag tänkte jag lämna tillbaka min kofta som jag köpte på vero moda och sen hinna med en fika me Natasa också :) Efter det blir det hemåt igen och göra sig iordning inför ikväll. Party party :) Ska vara hos Skanne redan vid 19-20 tiden. Sen så bor han ju i hålan arlöv, så tar nog en stund att ta sig dit med =P

Får väl försöka ta mig upp ur sängen nu och äta nån god frukost =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0