oooont i huuuuvuuudeeeet

Jag tror jag är dömd till att ha huvudvärk och yrsel förevigt!! Gick upp klockan 9 idag och vaknade med en dunkande huvudvärk och kände mig yr.. Inte bra. Så ringde till jobb o sa att jag tyvärr inte kan jobba eftersom jag har så ont, men chefen blev ju inte glad såklart och tyckte jag skulle komma in ändå för att där inte finns någon personal som stänger ifall jag inte kommer idag. KONSTIGT!!! Dom har ju sparkat halva personalstyrkan!! (och andra hälften har lämnat stället självmant :P) Ska dom hålla på att sparka folk så kan dom lika gärna sparka mig också, har inte den minsta lust kvar att jobba där anyway. Ja iaf så måste jag nu gå in och jobba ändå. Börjar iofs inte förrän kl 17 men ändå, det betyder att jag måste gå hemifrån strax efter klockan tre.

Jag åt lite frukost efter samtalet (blev äggröra med rostade mackor, mums) och sen gick jag och la mig igen i hopp om att huvudet skulle bli bättre, men icke! Gick upp strax efter klockan ett igen och den sitter minsann fortfarande kvar. Huvudvärken då alltså. Iofs sitter nog huvudet också kvar tror jag haha

Så måste börja göra mig iordning nu snart och äta något innan jag åker iväg till jobbet...suuuuuuuuck. Och det blir inte bättre av att veta att jag inte e hemma förrän 21.30 ikväll OCH måste gå upp klockan 06.00 imorn bitti för att sen jobba hela dagen till 18.00 och inte vara hemma förrän 19.30 =((( Snyyyyyft. Rädda mig någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0