optikern snart

Nu har jag duschat, tvättat håret, fönat håret, sminkat mig och klätt på mig! OCH solen har hunnit titta fram :D Hoppas nu det håller i sig medans jag är ute och cyklar. Har ingen lust att bli nerregnad...

Köpte förresten en vit nagelpenna på h&m häromdagen. Har velat testa ganska länge. Tänkte att jag skulle slippa måla franskt på naglarna och ändå ha fräscha naglar. Men den var ju inget att rekommendera enligt mig..blev i princip ingen skillnad på naglarna och blev dessutom kladdig och vit på fingertopparna.



Det är en sådan här, men från H&M.



Nu ska jag ner till tvätten igen innan jag cyklar iväg! Har blivit molnigt nu igen =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0