renbäddat

Sådär! Äntligen så är mitt påslakan färdigtvättat och sängen renbäddad! Mina grejer fanns kvar i tvättstugan och där var inte ens någon som hade börjat tvätta! :)

Se här vad möööösigt det blev =)


Mys! Allt är från Ikea.

Längtar redan tills jag ska gå och lägga mig ikväll haha

Nu sitter jag bara i min soffa och väntar på att Sandra ska komma hit, sen ska vi iväg på fika någonstans!

Jag hade tänkt börja på LCHF-dieten på måndag och har skrivit ett matschema fram till fredag nu också...så måste hinna handla ihop allt som behövs till det idag med! Är riktigt nyfiken på hur det kommer att gå och om det blir snabba resultat eller ej!

Kommentarer
Postat av: johanna

Vill du bli veckans blogg i våran blogg?

Kommentera då minst 3 inlägg så är du med i lottningen (endast seriösa kommentarer)

Kram Johanna&Elin

2008-11-29 @ 17:12:10
URL: http://stockholmsfinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0