soool

Guten morgen! Fin dag idag! Solen skiner för fullt! :) Gick upp vid 11 idag, mycket skönt att sova länge för en gång skull, men tyvärr vaknade jag med den förbannade huvudvärken kvar =(  Jaja vad ska jag göra...

Idag tänkte jag städa och åka upp i stan och försöka hitta mig ngn fin halsduk och kanske en mössa me :) Får se hur bra det går! Mössan känner jag redan nu kan vara krånglig att hitta haha Vill ha en riktig myspys halsduk iaf :)

Ikväll ska jag och Julia ha vin-och-ostbrickekväll =D Ska bli sååå gott o mysigt!

Nu ska jag äta frukost så jag inte fastnar här framför datan hela dan hehe Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det var verkligen skoj att vara med om och lärorikt oxå som sagt ;) Hoppas du får en fin helg och vilken söt blogg du har :)

2008-11-08 @ 16:07:40
URL: http://anna1983.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0