tåghelvete

Idag har d inte hänt speciellt mycket heller faktiskt..Jag slutade fem, men klockan hann bli nästan sju innan jag va hemma pga tåget nu igen. Denna gången va det ett tåg som hade gått sönder så det tog nästan en timme att komma till Malmö central! Blir såååå trött! Hatar att pendla. Blir värre o värre för varje dag som går.

På vägen hem gick jag in på mc donalds o köpte mig en Big mac o co. Tyckte jag förtjänade det :D Vad som sen har hänt med min träning o mitt nya nyttiga liv vet jag inte riktigt =/ Jag e för trött för o träna juueee. Men på torsdag e jag ledig! DÅ minsann! DÅ ska jag va duktig o träna =)




Tänk om man hade haft en personlig tränare, så mycket enklare det hade varit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0