tiden går fort när man e ledig!

Ansiktsbehandlingen va underbar =) känns som jag har fått ett helt nytt ansikte =)  Blev dock ingen promenad..fick istället en fruktansvärd huvudvärk (som förövrigt fortfarande inte gått över) så tog bussen till stan...

Har sen spenderat nästan 2 timmar på Ica Maxi haha vet INTE vad som tog så lång tid där inne, men ska iaf skriva inköpslista till nästa gång haha Nu håller jag på att laga mat och tittar på tv o bloggar samtidigt :D Lagar lasagne! Kommer bli riktigt mumsigt! Jag har tyvärr inte tränat idag, vilket jag verkligen hade planerat OCH behövt att göra. Men denna gången e det inte mitt fel..har så ont i huvudet ju :( Tror inte det är riktigt smart att sätta igång o träna då faktiskt.

Nä nu ska jag titta till min lasagne! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0