Snart helg :)

Helt otroligt, fick sluta redan klockan 19.10 idag! Har hänt en gång innan sen jag började jobba där i maj hehe Fick iofs springa halva vägen till stationen för att hinna med tåget som gick 19.23 men hann med det så det va det minsann värt!  Kom hem en hel timme tidigare än vad jag brukar göra! =) Känns jätteskönt eftersom jag ska upp så tidigt imorn bitti. Idag har varit en helt okej dag på jobbet faktiskt. Rätt så lugnt och ingen chef som har kommit och stressat runt en. Och bara en dag kvar sen är det helg! :) Slutar dessutom redan klockan fem imorn! Najs najs.

Här kommer bilder på mina inköp från min shoppingrunda igår och från i tisdags!


 Linnet är från mitt jobb och byxorna från Vero Moda


Boleron är från Vero Moda och skärpen från mitt jobb också! Dom kostade 9 dkk styck haha Snacka om kap :D (Den vita pricken mitt på boleron ingår inte i verkligheten :P, kameran e skum)

Förresten kavajen jag köpte från Vero Moda för några dagar sedan köpte jag för 99:-, såg den igår för 399:-. Så det va också ett rätt bra kap känner jag ;P

Nu ska jag ta o leta upp mitt skattekort som jag skulle lämnat in på jobbet när jag fick det för en vecka sen minst och sen kolla kylskåpet om där e någon mat kvar som jag kan ta med mig till jobbet imorn! Annars blir det väl nudlar hehe

Sweet dreams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0