vinterjacka

Sådär nu har jag varit på Jägersro halva dagen och lyckats inhandla vinterjacka och ett linne på hm =D Skulle ta bild så jag kan visa er men min mongokamera strejkar nu igen. Blir så trött på den!! Så får visa er imorn istället :) Har precis ätit nu oxå så e väldigt mätt o belåten. Blev fisk, potatismos, fisksås o sallad! Jättegott va d :)

Nu ska jag göra mig iordning o se om jag hittar några snygga byxor till mitt nya linne, tänke ha det ikväll! Snart kommer Malin hit oxå så får iaf va halvklar tills hon e här..så lite stressigt som vanligt alla lördagkvällar hehe Sen blir d lite fest för vår del! =) Hoppas ni har en trevlig kväll! Skrivs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0