What a wonderful day

Leeedig idaaag :D Happy happy! Har nyss ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen tänkte jag! Solen skiner och det känns som en bra dag det här!  Sov till kl11 idag, sååå skönt. Fick visserligen ställa klockan, hade väl sovit mig igenom hela min lediga dag annars och DET ville jag INTE! Men har nog fått sova ut ändå för jag somnade på soffan igår hehe Så missade filmen jag skulle se, men det gjorde faktiskt inte så mycket för den va rätt dålig...

Nä nu måste jag nog sätta igång här om jag ska komma nånstans. Ska ju på ansiktsbehandling idag,kl 15.00 =) Tänkte jag skulle passa på att promenera till stan o få lite motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0