Bra mascara

Min frukost blev väldigt försenad men nu e jag mätt iaf.  Mums så gott d va, äggröra me bulle =) Den som väntar på nåt gott... ;)

Köpte en ny mascara i förrgår o blev faktiskt positivt överraskad. Har sååå svårt o hitta bra mascaror. Men denna är faktiskt bra! kan rekommendera den. Den har en gummiborste, vilket jag aldrig har testat förr.

 Såhär ser den ut!

Den klumpar inte sig, går att lägga på flera lager och förlänger. OCH den sitter bra! Man blir alltså inte svart under ögonen som av många andra mascaror. Det enda som kunde varit liiiite bättre kanske är att fransarna kunde blivit lite mer fylliga. Men någon sådan mascara som verkligen ger fylliga fransar har jag inte träffat på än faktiskt. Så den här får höga poäng! :)

Kommentarer
Postat av: j

Hejsan allt bra med dig?

2008-10-26 @ 13:06:34
URL: http://straweberry.webblogg.se/
Postat av: identity

Den där hade jag med förr, tyckte den var superbra, men nu har jag hittat en ännubättre :]

sv: tack så mycket :)

2008-11-16 @ 23:24:49
URL: http://identity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0