Dr Witt

Vilken skön dag jag har haft idag! Jobbade till fem och tiden gick så otroligt snabbt så d kändes knappt som jag ens hade jobbat! Mindre trevligt va däremot klyddet me att komma till malmö...Det tog EN TIMME. Och till det hör att jag dessutom fick STÅ upp hela vägen till Malmö! Jävla tåg asså. Först hann jag me det tidigare tåget som va försenat o blev så glad, men då kommer tågvärden o börjar skrika på oss att alla som står vid dörren ska kliva av tåget..suck.. ja då va d bara o vänta på nästa tåg som va ytterligare försenat och som blev ännu mer försenat på vägen. Klockan hann alltså bli tjugo över sex innan jag va på malmö centralstation och jag slutade klockan FEM. Sick.

Sen träffade jag Carro o vi satte oss på pronto på lilla torg o tog en fika :) Dom har världens godaste focaccia (?) där!! Det va sååå gott! Kunde tagit en bild till er o visat den smaskigaste varma mackan som finns, men var alldeles för hungrig så hade inte en tanke på det förrän maten va slut hehe  

Kom hem för en stund sen o har hittat världens godaste juice här i butiken vid mig! Den e grön o heter nåt skumt, men den e riiiiktiigt god =)

 =)

Nu ska jag hoppa in i duschen o tvätta håret o sen blir d sängen! Har by the way FORTFARANDE inte hunnit med att måla mina naglar :(  Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Skriv din bloggadress!

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0